Brenner du for å yte god kundeservice og løse tekniske utfordringer? Da kan du være den vi ser etter til vår ServiceDesk!
Som ServiceDesk konsulent i 99X har du en variert og teknisk utviklende arbeidsdag i et godt miljø hvor de fleste henvendelsene til support løses i 1. linje. Du må være flink med kundeservice og trives med å snakke med brukere. I tillegg er det en fordel om du har allsidig erfaring innenfor IT da det tekniske omfanget av sakene som løses er stort.
Stillingen inngår i Customer Teams, og rapporterer til Leder for ServiceDesk Birigitte Ramsvik.
Arbeidsoppgaver
- Være første kontaktpunkt ved brukerhenvendelser på telefon og epost
- Feilsøking og feilretting
- Brukerstøtte
- Onsite support
Vi ser etter deg som har
- 2 års erfaring eller mer innen IT-drift/support
- God basiskunnskap innen Citrix, nettverk, AD, Exchange og klient
- Flytende norsk og gode engelsk kunnskaper
- Gode kommunikasjonsferdigheter
Viktige egenskaper
- Brenner for god kundeservice
- Er selvstendig
- Trives i høyt arbeidstempo
- Strukturert og ansvarsbevisst
- Får ting unna
Vi tilbyr
- En spennende arbeidsplass med engasjerte kollegaer og et sterkt faglig miljø
- Gode utviklingsmuligheter i et internasjonalt driftsmiljø
- Kurs og sertifiseringer
- Gode ansatt ordninger, forsikringer og pensjonsordning
- Høy trivselsgrad!
- Fine lokaler i Oslo sentrum med kort vei til kunder og offentlig kommunikasjon
Vil du være med på drømmelaget?
Kontakt Line Löfgreen dersom du har spørsmål om stillingen. Aktuelle kandidater inviteres fortløpende til intervju.